sobota 25. srpna 2012

Nová CMka - nový a "nový" poník

A další koně z "prázdninového předělávání". Z velikosti Mini Whinnies jsme se již posunuli na Stablemates, prozatím ale do kategorie ponyů.



Melancholic Slayer je čtrnáctiletý valášek shetlandského poníka. Tento bay tobiano koník je velmi živý, přesto ale stále dobře ovladatelný. Miluje výzvy v podobě překážek a udělá vše pro to, aby je pokořil. Proto s ním počítáme jako s dobrým sportovním poníkem pro menší děti. Bylo nám řečeno, že v minulosti byl chvíli využíván i jako chovný hřebec, takže doufám, že se nám některá jeho hříbátka podaří dohledat. Velmi děkuji Horseen, bez které by ho náš ranch nikdy nezískal.

rmp
rajče.net
Druhým koně, kterého... Asi bych normálně napsala,že vám ho chci představit, vy už ho ale znáte. Chci říct, že koníka už mám delší dobu, že jsem jeho fotky do hlubin internetu již vypustila a dokonce má za sebou i nějaké výhry na LS. A nejde o "něho", nýbrž o ni. Řeč je to shetlandské kobylce jménem Miracola. První kůň, kterého jsem si "vypiplala" sama. Proč s ní ale otravuji teď? No, řekněme, že měla poměrně málo fotek. A že když jsem se na ni nedávno podívala, zhrozila jsem se nad tím, jak vypadá a sama se pustila do provádění omlazovací a zkrášlovací kúry. A výsledek mojí práce? Přirozeně je to stále ten stejný kůň, nějaké rozdíly ale najdete :)

rmprajče.net

Jistě všichni toužíte, aby vaše zraky spatřily tyto dva koníky ze všech stran. Zde je tedy celé album fotek.



A snad by i bylo žádoucí, abyste měli Miracolku s čím srovnávat... :)

2 komentáře:

  1. Ten poník je nádherný!:) Hors je šikulka,asi i druhá ruka RMP,že?:)
    A ta kobylka...já z ní nemůžu!Ginny,ty jsi tak šikovná!:***
    Je prostě přenádherná!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, moc pěkné! Horseen prostě umí ;) Miracola v nové podobě je rozhodne realističtějí. Byl by to skvělý chovný pár :)

    OdpovědětVymazat